Δημιουργία Λογοτύπων

Σχεδιασμός Λογοτύπου

Σχεδιασμός Λογοτύπου

Ο σχεδιασμός λογοτύπου στην zero web & graphics είναι μία διαδικασία δημιουργίας που λαμβάνει υπόψιν της πολλές παραμέτρους. Σχεδιάζουμε μοναδικά λογότυπα και εταιρικές ταυτότητες για προϊόντα και επιχειρήσεις.

Στην zero web & graphics, γνωρίζουμε ότι μια εξαιρετική γραφιστική απεικόνιση της επωνυμίας είναι απαραίτητη για κάθε επιχείρηση, προϊόν ή οργανισμό. Μπορούμε να σας βοηθήσουμε με το σχεδιασμό λογοτύπου ή να συνεργαστούμε μαζί σας για να αναπτύξετε την ταυτότητα της επωνυμίας σας.

Ξεχωρίστε

Ο σχεδιασμός λογότυπου σας είναι σημαντικός. Εμπνέει εμπιστοσύνη. Αντιπροσωπεύει ένα επίπεδο ποιότητας που πρέπει να περιμένουν οι πελάτες σας. Λέει την ιστορία σας. Και χρειάζεται αγάπη για να τη ζωντανέψει.

Ο σχεδιασμός λογότυπου μπορεί να είναι μια διασκεδαστική και δημιουργική διαδικασία, αλλά μπορεί επίσης να είναι μια πρόκληση να προσδιορίσετε την τέλεια εικόνα για μια επωνυμία. Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη, όπως το είδος της επιχείρησης, τα χρώματα που εμπλέκονται, η ποσότητα του κειμένου που χρησιμοποιείται και η συνολική αισθητική. 

Προσπαθούμε να σας διαχωρίσουμε από τον ανταγωνισμό και ερευνούμε επιμελώς τους ανταγωνιστές σας πριν ξεκινήσουμε κάθε έργο. Έτσι, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι το τελικό προϊόν σας είναι πραγματικά μοναδικό και προσαρμοσμένο στα μέτρα σας.

Τραβήξτε την προσοχή

Μας αρέσει η απλότητα στα σχέδια λογότυπων. Επειδή ξέρουμε πώς τα σχήματα και το χρώμα επηρεάζουν τη διάθεση, χρησιμοποιούμε μια παλέτα χρωμάτων και σχημάτων που ταιριάζουν ιδιαίτερα για κάθε αντίστοιχο λογότυπο. Αυτό είναι εμφανές σε όλη μας τη δουλειά που αφορά τον σχεδιασμό λογοτύπου. Η αποτελεσματική επωνυμία της επιχείρησής σας ξεκινάει με τη δημιουργία ενός ισχυρού συστήματος οπτικής ταυτότητας. Το λογότυπό σας είναι το επίκεντρο της οπτικής ταυτότητας της επιχείρησής σας. Το λογότυπό σας αποτελεί την υπογραφή σας. Δείχνει ποιοι είστε και είναι απαραίτητο για αποτελεσματικό και αποδοτικό μάρκετινγκ.

Επειδή είναι ο πυρήνας του συστήματος οπτικής σας ταυτότητας, θα πρέπει να χρησιμοποιείται με συνέπεια σε όλες τις πλατφόρμες επικοινωνίας για να ενισχύσει την αναγνώριση της επωνυμίας σας και να μην αλλοιωθεί ποτέ με κανέναν τρόπο.

Ερωτήσεις και απαντήσεις για τα λογότυπα

Συχνές Ερωτήσεις περί λογοτύπου

Τι είναι το λογότυπο και γιατί είναι σημαντικό;

Το λογότυπο είναι ένα γραφικό σήμα ή έμβλημα που χρησιμοποιείται συνήθως από τις επιχειρήσεις για την αναγνώριση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.

Οι άνθρωποι είναι πάντα ενθουσιασμένοι που εκπροσωπούν τις εταιρείες τους και το κάνουν με διάφορους τρόπους. Μπορείτε να τοποθετήσετε το λογότυπό σας σε πουκάμισα, επαγγελματικές κάρτες, φυλλάδια, διαφημιστικές πινακίδες και πολλά άλλα. Θα βρίσκεται μπροστά και στο κέντρο της πινακίδας στο εσωτερικό του κτιρίου σας και στην κορυφή της ιστοσελίδας σας. Είναι το πρώτο πράγμα που θα δουν οι θαμώνες σας και επομένως, η πρώτη εντύπωση της εταιρείας σας.

Μπορώ να αλλάζω συνέχεια λογότυπο;

Αν και είναι σύνηθες φαινόμενο τα λογότυπα να υφίστανται ενημερώσεις κατά τη διάρκεια των ετών, συνήθως παραμένουν πολύ κοντά στο ίδιο σχέδιο. Αυτό σημαίνει ότι είναι σημαντικό για εσάς να ξεκινήσετε με έναν καλό σχεδιασμό λογοτύπου που μπορείτε να κρατήσετε και να το προσθέσετε, αντί να χρειαστεί να το αλλάξετε εντελώς.

Τί πρέπει να ληφθεί υπόψη κατά το σχεδιασμό ενός λογότυπου;

Ένα λογότυπο που αντηχεί αυτό που είστε – Πρέπει πάντα να επιλέγετε ένα σχέδιο λογότυπου που αντιπροσωπεύει την ουσία της επωνυμίας σας. Ένα λογότυπο που είναι αυθεντικό και ευθυγραμμίζεται με τη φιλοσοφία της επωνυμίας σας θα ενσταλάξει την πίστη στο κοινό-στόχο σας.

Πρέπει πάντα να θυμάστε ότι το λογότυπο σας θα είναι το πρόσωπο της επωνυμίας σας. Επομένως, να είστε πολύ προσεκτικοί όταν αποφασίζετε για κάθε πτυχή του. Λίγη έρευνα και στρατηγική σκέψη θα παράσχουν μακροπρόθεσμα οφέλη, όπως η αναγνώριση της επωνυμίας, ενώ θα προσελκύσουν νέους και υπάρχοντες πελάτες.

Τί "πρέπει" να είναι ένα λογότυπο;

Κατάλληλο – τα λογότυπα πρέπει να είναι κατάλληλα στην αίσθητική τους για την δουλειά που προορίζονται.

Διακριτικό και αξιομνημόνευτο – Πρέπει να είναι αρκετά ασυνήθιστο για να παραμείνει στο μυαλό μας. Δεν πρέπει να είναι ιδιαίτερα περίπλοκο αισθητικά ώστε να μπερδεύει αντί να τονίζει.

Απλό – Τα λογότυπα εμφανίζονται σε διάφορα μέσα σε πολλά διαφορετικά μεγέθη. Πρέπει να μπορεί να παραχθεί σε κάθε μέγεθος pixel. Για αυτόν τον λόγο, ένα καλό λογότυπο είναι αυτό που είναι εξαιρετικά, εξαιρετικά απλό.

Ελάτε να γνωριστούμε από κοντά, να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας προτείνουμε τις καλύτερες λύσεις για τον σχεδιασμό λογοτύπου σας και την προώθηση της επιχείρησης σας.